- [학사]2012학년도 가을학기 생활관 신청 예비공고(A preliminary notice
- 관리자 |
- 2012-05-09 15:07:30|
- 591
<2012학년도 가을학기 생활관 신청 예비공고 안내>
※ 자세한 내용은 7월 초 생활관 홈페이지에 공지할 예정임.
■ 신청기간 (예정) : 2012. 7.30(월) 10:00 ∼ 8. 1(수) 18:00
■ 신청대상 : 가을학기 생활관 입사를 희망하는 학생 (복학예정자 포함)
(단, 2012학년도 가을학기 학사 신입생은 신청/납부기간 추후 공지.)
(2012학년도 가을학기 외국인신입생, 교환학생은 학생복지팀에서 별도 배정)
※ 2012학년도 봄학기에 생활관을 배정받아 입사한 학생으로 2012학년도 가을학기에 계속 사용하고자
하는 학생도 신청 하여야 함. (생활관은 신청 및 생활관비를 납부한 학생에 한하여 배정하며, 신청 없이
생활관비만 납부한 학생은 생활관 배정에서 제외함.)
■ 신청방법 : 생활관 홈페이지(kds.kaist.ac.kr)에서 신청
■ 생활관비 납부 : 2012. 7.30(월) 10:00 ∼ 8. 1(수) 24:00
■ 배정 발표 : 2012. 8. 17(금) 17:00 생활관 홈페이지 (http://kds.kaist.ac.kr)
■ 문의 : 학생복지팀 (내선4711~2)
2012. 5. 8.
학 생 정 책 처 장
===============================================================================
A Preliminary announcement regarding the Application for KAIST Housing for the upcoming Fall Semester, 2012.
※ A confirmed notice representing further information on the housing will be posted on the dormitory web-site(http://kds.kaist.ac.kr) around the beginning of July.
■ Period : 10 AM, July 30. 2012(Mon.) ~ 6 PM, August 1. 2012(Wed.)
■ Eligibility : KAIST students who desire to stay in KAIST housing for the upcoming Fall Term.
(including, those who are scheduled to return to KAIST for the Fall semester)
※ Exception of the application:
- Newly admitted undergraduate students for Fall semester 2012 : Additional timeline for application & payment will be announced.
- Newly admitted foreign students for Fall semester 2012 and Exchange students who will start
taking classes at KAIST from Fall semester 2012 will be allocated by Student Welfare Services Team.
※ Please remember that those who have been staying in dorms for the Spring semester and want to
stay for the Fall semester should also make an application during the official period. (Only students
who meet the following requirements are allowed to stay in dorms : Application & Payment)
■ How to apply : via the dormitory Homepage.(http://kds.kaist.ac.kr)
■ Payment : 10:00 July 30. 2012(Mon.) ~ 24:00, August 1. 2012(Wed.)
■ Announcement of the allocation results : 17:00, August. 17. (Fri), 2012.
■ Contact info. : Student Welfare Services Team (Ext.4711~2)
2012. 5. 8.
Dean of Student Affairs & Policy Office
첨부파일 |
|
---|